2013-09-09

2013-09-09

Konstigheter

Min mall för bloggen verkar ha blivit korrupt eller nåt. Så nu verkar det vara svårt att läsa hela texten. Skumt är att det bara uppträder sådär! Kanske är dags att byta mall snart. Den här gamla gröna "sköningen" har väl gjort sitt för ett antal år sedan... Får utvärderas under kvällen när det finns mer tid. Någon som bytt mall i Blogger och som har tips på någon fin? Gillar om jag kan få till både större bilder och bredare text.

Här hemma försöker jag jobba och underhålla vattkoppssjuka (?) Olle samtidigt. Knepigt värre. Har väl byggt sjuttioelva pussel nu typ. Nåväl, han är nöjd i alla fall. Han verkar nöjd med att få sova idag, så nu har jag en timme av totalt jobbfokus iaf!

3 kommentarer:

johanna sa...

I de nya mallarna kan du ställa in bredd själv vill jag minnas. Jag har annars ett tips på hur du får bilderna som du vill. Kan mejla det om du vill. Kram

Blackburn sa...

Jag tror jag moddade min mall så att den inte är standard och har på det sättet råkat tappa en hel del funktioner som inte längre fungerar... Så det är verkligen läge att byta mall till en som är bra från början. Jag vill jättegärna ha tips på hur jag ändrar bilderna om jag inte hittar den perfekt mallen! Jag ska ta bloggen som första projekt när jag går hem efter den här veckan. Hör gärna av dig om du vill gravidfota mera från och med nästa vecka! I am all yours! :) Kramar

Blackburn sa...

Oj kommentaren blev visst i håkans gmail. Det är jag Maria som skrev. Kram!

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan