2011-10-09

2011-10-09

Örebroreunion

Vi har pratat löst om det länge. Att vi Örebrotjejer borde ses och ta en dag och natt ihop. Jag gjorde slag i saken och drog ihop gänget. Jag insåg att jag är nog den enda som umgås med dem alla fortfarande. Kanske är jag en sån där spindel i nätet. Jag planerade lite löst för dagen och bokade upp hotell. För jag tänkte inte komma hem till barnen och inte få sova en natt som denna. 

Vi började med en långlunch för att hinna prata av oss lite. Det var ju ungefär 5 år sen alla sågs samtidigt. Karin kunde tyvärr inte komma med och heller inte Linda och Siggan som båda var nyblivna mammor och gravida. Det blev lunch på Bolero. Vi fortsatte vår tjejdag med SPA på vårt hotell Clarion Sign. Efter lite bad, bastu och dricka gjorde vi oss iordning på hotellrummet. Vi åt underbar Sushi på Raw på Rörstrandsgatan för att sedan ta lite drinkar på Riche innan vi avslutade natten på Berns. Vi hade det jättemysigt. Tyvärr fick vi aldrig riktigt köra något dansmarathon som planerat då Berns inte alls levererade. Så nästa reunion får vi testa något annat ställe. Vi ramlade förbi Max på vägen hem och rundade av kvällen vid 3. Tack alla tjejer för en supertrevlig reunion! 

Nu har jag laddat batterierna med två barnfria kvällar på en helg och var jätteglad att få se mina gullungar och kära mr nu när jag kom hem. Vi hann med en promenad ute i skogen tillsammans på eftermiddagen. Känner mig väldigt harmonisk, men fortfarande lite trött då jag inte sov ikapp nu när jag fick bo på hotell. Sova får vi göra i nästa liv säger vi. Imorgon börjar en ny vecka och hoppas på några härliga höstpromenader, lite mammaträffar och bus med barnen. Just nu känns hösten helt ok!

Jag och Åsa på Bolero
Lisa och Maja
 Vi SPAar oss på taket med finfin utsikt 
 Åsa blir finare!
Gänget
 Lite dricka på rummet innan avfärd
 Äppelmojitos
 Underbart god Sushi!
 Susan var fin som vanligt!
Det börjar bli sent!

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan