2011-10-23

2011-10-23

Då var det bullarnas tur

Jag använder mig av Icas bullrecept, men så klart lite moddat. Olle sov nästan hela bakandet. Han vaknade innan sista plåten skulle in i ugnen. Ett riktigt A-barn när det gäller. Tyvärr så var jag lite för snabb att säga att vi har rutiner på sovandet om dagarna. När vardagen åter var tillbaka efter Söderkullahelgen fungerade det inte längre med de rutiner jag trodde fanns. Det är väldigt svårt att hålla en bebis vaken i vagnen när man ska gå och hämta och lämna på dagis. Tyvärr blir det då att den första sovningen blir alldeles för tidig och resulterar ibland i tre sovningar under dagen. Får se om vi kan råda bot på den framöver. Annars är nätterna åter gräsliga, så Olle är egentligen inget A-barn när det gäller sovning. Håkan tog en natt i fredags medan jag sov i gästrummet och det resulterade i att Olle nu ska flytta in i eget rum. Haha. Vad lätt det är att få lite action här hemma. Det innebär att vi måste avveckla arbetshörnan i gästrummet. Överväger att ha en liten hörna i köket nedanför trappen. Suck, nu är jag åter inne på att bygga hus. Ett stort hus! 

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan