2011-09-17

2011-09-17

Vallentuna, stan, Solna och hemma

Hmm. Vad har hänt sen sist? Jag har tränat en del och varit både på gymmet och har även kört CykelPuls. Jag blev frälst så det lär bli fler ggr. Kruxet är att man måste inhandla ett pulsband vilket tar emot lite då det kostar 500 kr. Man fick låna det första ggn för att testa. Det går att köra utan också, men då blir det mer Cykel utan Puls. Jag och killarna har även varit på sång och rytmik i kyrkan vilket alla uppskattar, men jag blir lite slut som människa innan vi är hemma igen. Igår så inbjöd även vädret till långpromenad dit och hem och det tar på krafterna med två tunga killar. Skönt att röra på sig dock! Igår kväll passade jag på att göra stan tillsammans med Anna. Det blev Söderhäng med tapas och vin på La Cucaracha och ngt glas vin på Urban Deli. Mycket trevligt och mycket välbehövligt att komma ut och se lite folk och umgås med vänner (utan barn). 

Idag var det härligt väder igen och jag och killarna åkte till Solna för att hälsa på kusinerna. Oskar har blivit större, men han är ju fortfarande så liten. Olle har aldrig varit så liten. Tänk så fort man glömmer. :) Vi fick gott fika och Arvid och Viktor lekte finfint ihop. Först inne och sen i lekparken. Vi avslutade dagen med en härlig potatisgratäng som Håkan fixat ordning tills vi kom hem. 

Annars är det fortfarande väldigt jobbigt just nu med sömnen. Jag är lite smått illamående om dagarna då jag känner sån enorm trötthet. Jag hoppas, hoppas att det vänder snart.

Fina Oskar ute i lekparken

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan