2011-09-19

2011-09-19

Hälsocheck

Idag tog jag mig in till stan i ösregnet. Fastän jag tog en tidig buss höll jag på att komma sent till min hälsoundersökning genom jobbet. Bra jobbat SL! Det var min tur att få en OK stämpel idag. Hälsoundersökningen gick toppen och hon hade aldrig haft ngn med så låga blodfetter. Det är bra antar jag! Eller så är det för att vi äter för lite fisk. Nåja, ingen risk för hjärtsjukdom här iaf. Jag skulle helst minska 2 cm runt midjan och själv har jag som mål att gå ner/omvandla ca 4 kg till. Jag hade hög kondition enligt cykeltestet så löpningen har gjort susen. Jag fick även bekräftat att jag har ganska tjock benstomme. Som jag alltid sagt! :) Jag känner mig nöjd med resultaten, men ändå bra med förbättringspotential så att man har något att sikta mot.

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan