2011-09-08

2011-09-08

Sådärja

Då var första blomman omkulldragen här hemma. Och nej, det var alltså inte vår 3 åring som gjorde det. Blir till att börja barnsäkra då. Dags nu när man har två barn kanske...

Det händer inte mkt de dagar jag är hemma nu. Jag tycker det är skönt att skrota runt här hemma bara. Sen har väl inte vädret direkt inbjudit till några utflykter. Här om dagen fick Arvid likadana stövlar som förra året. De är så himla bra, så köpte ett par i större storlek, men med annan färg. Tips till er som inte vet vad de ska ha för skor på dagis strax innan vintern sätter in! PAX fodrade stövlar är svaret. Rejäla med bra stöd för foten fastän de är gummistövlar. Köper man tillräckligt stor storlek är de även givna till snöslasket i vår.


Annars har Håkan varit duktig och skruvat upp larmet här hemma! Nu kan tjuvarna hitta någon annan villa att göra inbrott i! Känns skönt att kunna larma på när vi inte sover hemma.




Förresten så fick vi beröm idag igen för att Arvid kan alla bokstäver i alfabetet. Alla fröknar kommenterade det när jag var och hämtade idag. Stolt som en tupp vandrade jag hem i ösregnet.

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan