2011-09-06

2011-09-06

Ett par lugna dagar

Det händer saker bakom huven på bloggen. Jag vet inte riktigt vad allt innebär, men jag testar lite. Gränssnittet ser helt nytt ut så om jag slänger ut några konstiga inlägg så är det inte med mening.

Det fick bli en lugn start på veckan. Igår var jag och fixade håret och är nu faktiskt ganska mörk. Mörkare än jag hade tänkt, men ändå fint! Jag hade en annan frisör då min brutit armen. Lyxigt att ha sin karl hemma så att dessa typer av ärenden kan ske smidigt! Om ngn vecka ska jag på läkarkontroll. Också det en måndag.

Idag kom målaren hit och målade fasaden där det uppstått fläckar. JM stod för notan och det blev riktigt bra. Nu får vi hoppas att de inte kommer tillbaka om ngt år. När han åkt hann jag med en prommis innan jag skulle hämta på dagis. Vi fick beröm av fröken att det fungerar så bra med toaletten på dagis. Han säger alltid till numera så jag slipper bara hem plastpåsar med blöta kläder. Första veckorna efter sommaren har annars varit lite sådär på den fronten. Han har inte velat gå och hållt sig tills han kissat  på sig. En dag höll han sig ända tills han såg mig och då kom det. Stackars liten. Men nu har det allstå löst sig vilket känns underbart. Skulle säga att vi är 98% i land nu. Det är en milsten som vi äntligen nått fram till.

Annars är det en del bokande av aktiviteter framöver. Det är skoj att ha saker att se fram emot. Det är bland annat två tjejhelger, ett bröllop och ett dop som väntar. Imorgon väntar 6 månaders läkarkontroll och lunch med Katrin. Ska även hinna uppdatera Arvid på skofronten tänkte jag. Med andra ord så är det riktigt vardagslunk just nu. Skönt det med ibland!

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan