2011-01-23

2011-01-23

Sunday night

Jaha. Söndagkväll igen. Det är inte vilken söndagkväll som helst utan den sista som jag behöver ha söndagsångest då jag nu inleder sista jobbveckan. Det smakar ganska bra på tungan må jag säga. 23 jan idag, vilket innebär mindre än en månad kvar nu! Vi har lite småfix kvar, men annars känner vi oss mer än redo för bebis här hemma. Vi måste dock montera babyskyddet i bilen, koppla ur airbagen samt höja botten på spjälsängen. Sen får bebis gärna komma! Tror jag måste återuppliva min profylaxandning lite också. Den har legat bortglömd ett par år nu.

Helgen har bjudit på en massa trevligheter. Middag och spelkväll hemma hos grannarna i fredags. Mycket trevligt! Arvid verkade även trivas för han somnade i deras säng utan knussel utan att vi ens behövde vara i närheten. Jag blir imponerad av vår snälla pojke titt som tätt numera. Idag har han briljerat hemma hos Annika och G när vi var och shoppade och åt toppengod brunch på Clarion Ringvägen (skönt att nyttja julklappar så här i efterhand). Han hade skött sig exemplariskt och brydde sig inte ens om när vi kom tillbaka ett antal timmar senare. Igår hade vi en lugn och skön lördag här hemma med god mat. Vi missade så klart heller inte handbollen och Solsidan ikväll. Inte det bästa avsnittet, men störtskönt slut. Buss på honom Ove!

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan