2011-01-26

2011-01-26

Förevigade

Igår var vi till Odenplan och fotade oss på Ozdeleau. En 30 årspresent som verkligen kändes jätteskoj! Kan varmt rekommendera att nyttja sitt Live it presentkort på detta sätt om ni har ont på idéer på vad ni vill göra. Jag har i och för sig inte sett några bilder än då vi ska dit på bildvisning nästa vecka, men några av de hundratals som togs borde blivit bra. Arvid var på värsta bushumöret dock så han sprang mest runt. Får hoppas mer på fotona på mig och Håkan. Ni får ursäkta mitt galna hår nedan, men hade haft det uppsatt hela dagen.


Gravid 36+0

2 kommentarer:

johanna sa...

Vad fin du är!
Kommer förmodligen ett brev till er i morgon...Vi hade ju manualen (skäms!) Ordningsam som jag är (harkel) hade jag arkiverat den i pärmen bland våra andra bilbarnstols-manualer.

Kram på dig och ser fram emot att se bebbe när vi kommer hem :)

Maria sa...

Tack snälla! Vi har fått manualen och det är absolut inget att skämmas över. Du har för bra koll helt enkelt. :) Hoppas ni får en underbar resa. Hoppas du uppdaterar bloggen så att jag kan följa er. Kram!

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan