2011-01-14

2011-01-14

Förlossningsförberedande kurs

Insåg precis att förlossningsförberedande är ett väldigt långt ord! Hur som, igår fick Arvid följa med Charlotte och Maja hem efter dagis. De hade haft det jätteskoj med lek hela kvällen. Jag och mr var på Danderyd tillsammans med ungefär 50 andra höggravida för att få en liten uppdatering om vad som komma skall gällande förlossningen. Det är lite lustigt att se så många tjockisar på en och samma plats.

Konstigt nog känner jag mig inte alls nervös den här gången. Det får ordna sig helt enkelt. Ut kommer nog barnet på ngt sätt. Det som jag känner mig lite orolig över är om förloppet blir för snabbt så att vi inte hinner med riktigt. Vi har dock många snälla grannar som säkert hjälper till och tar Arvid om inte farmor har hunnit hit än oavsett tidpunkt på dygnet. 14 januari idag. Det innebär halvvägs in i vecka 35 och bara en månad till Valentines. :)

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan