2011-01-16

2011-01-16

Dagarna som var

I fredags fixade jag håret hos bästa Eva på Folk. Nästa gång jag ska dit har jag ett litet knyte med mig. När Arvid var en månad var jag också till Eva och det gick jättebra. Arvid sov under kappan hela tiden.

Det var härligt att få håret fixat och det var i rättan tid då det var bra blekt och trist efter resan. Det passade även riktigt bra då jag igår var på 30-årsfest/inflyttningsfest hos kära kollegan Tobbe och hans Marie. Som vanligt hade jag klänningen från H&M. Den är den enda som går på numera. Det återstår att se vilket skick den har när graviditeten är över. Kanske har den blivit en gravidklänning en gång för alla. Trevligt var det hur som helst att gå på fest och jag tackar ödmjukast för den fantastiska italienska buffén och det trevliga sällskapet. Så här ser jag ut numera med nyfixat hår och gravid halvvägs in i vecka 35.

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan