2011-01-16

2011-01-16

Att underlätta vardagen

Jag vill passa på att slå ett slag för Isa Forms familjekalender. Jag har länge letat efter en kalender som fungerar bra i vardagen. Visst jag har min outlookkalender, men det är lättare att kluddra lite på en som alltid är nära tillhands och som alla kan se. Jag gillar formatet där varje familjemedlem kan ha sin egen kolumn eller så kan man ju ha t.ex. en kategori per kolumn om man föredrar det. Den kommer garanterat att beställas fler år framöver.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Antingen skriver du och Håkan väldigt lika eller så fyller du i åt Håkan...

Maria sa...

Haha. Jag fyller i åt Håkan. Vi hade en massa planerat elektroniskt som jag förde in. Framöver får han föra sin egen planering!

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan