2011-01-29

2011-01-29

Chokladpralinsdags

Tjohoo! Nu behöver jag inte pendla in till stan mer. Igår var sista dagen på Vasagatan och det var ändå med visst vedmod jag tömde skrivbordet. Kommer att sakna kollegorna en del. Nu är det tre veckor kvar och jag kommer att jobba lite smått hemma. Dvs så mkt jag känner för och mäktar med. Jag har lite inplanerat också. Några fika inbokade, bildvisning efter fotograferingen, MVC m.m. så jag kommer nog att fylla min tid oavsett. Sen har jag såklart några sådana där boande grejer som poppar upp och som jag ibland kommer på att jag ska göra; Fålla Arvids gardiner, sy i veckband i våra gardiner, tvätta liggdelen till vagnen, baka lite till alla fikagäster... Förhoppningsvis får jag lite tid att ligga på soffan och äta chokladpraliner också. Ikväll kommer kusin Viktor över för lördagsmys.

Arvid gillar korv med mos!

1 kommentar:

johanna sa...

Njut av lugnet :)

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan