2011-01-11

2011-01-11

Nedräkning

Jag har nog mentalt redan påbörjat nedräkningen tills jag ska ligga hemma på soffan och äta chokladpraliner. Skämt åsido. Jag har nu halvvägs igenom arbetsveckan och efter det har jag bara två arbetsveckor kvar inne i stan. Efter det har jag lovat chefen att jag ska finnas tillgänglig på telefon en bit in i februari, men jag ska alltså för den mesta delen bara lata mig och klappa på magen i 3 veckor innan knytet kommer. Jag räknar ju även med tidig leverans, så 3 fulla veckor hemma allena blir det ju inte. Räknar med en liten Valentinebebis här hemma och hoppas att storken har planerat in rutten över Vallentuna enligt mitt schema.

1 kommentar:

CattisL sa...

Då KAN det bli en lång väntan ;)

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan