2010-11-05

2010-11-05

Föreviga magen

I 30 årspresent fick jag presentkort på Live It. Det är jättesvårt att välja vad man ska hitta på. Tillslut har jag ändå bestämt mig för att gå till en fotograf! Har inte bokat tid än, men jag tänker mig någon typ av familjefoto med lilla (läs stora) magen i fokus. Den ska äga rum när vi kommit hem från Thailand och är bruna och fräscha. Här är ett exempel på fina gravidbilder fotografen vi ska till tagit!

Jag har velat fram och tillbaka här hemma för om jag ska ta fotograferingen efter lillen har kommit, men kommit fram till att jag iaf inte vill vara med på bild då med tanke på att jag är nyförlöst och allt. Det är ju trots allt min 30 årspresent så vore dumt om inte jag är med alls. Om vi blir supernöjda får vi helt enkelt gå tillbaka och ta några fina bilder på syskonen lite senare.

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan