2010-11-06

2010-11-06

Åkersberga rules

Jag är som min syster (shopaholic). Idag begav jag mig ännu längre ut på vischan dvs till Åkersberga. De hade visst även där byggt ett nytt köpcentrum fast i miniformat. Det visade sig att det är i Åkersberga alla godbitar finns. Det är faktiskt ett motto jag har. Ska man ha tag i något som är slut inne i stan får man åka dit ingen annan åker. Det är väl den lilla fördelen med att alla köpcenter har samma butiker.

Idag styrde jag alltså bilen till Åkersberga. Med tanke på de få butiker de har där måste jag säga att mitt shoppingresultat blev mycket lyckat. På Carlssons möbler hittade jag både tavellister och trappstol från Zitty som jag letat efter. Creme fraichen med pepparrot och äpple fanns på deras Ica Kvantum. Den efterspanade tvådelade soldräkten till resan åt Arvid har jag letat efter i hela city och var hittar jag en. Jo i Åkersberga på deras Lindex så klart. Annat som blev avkryssat på listan är badrumsmatta från Gripsholm. Aloe vera Gel, Biz Buin solkräm och resetandkräm till resan. Allt detta på en och en halv timme. Mycket nöjd och jag har numera ett antal punkter färre att bocka av på att göra listan inför resan.

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan