2010-11-29

2010-11-29

Absolutely Fabulous

Hej alla,
Ja jag lever, men det är knappt. Sjukt mkt nu på alla fronter. "Helt hysteriskt" kanske skulle vara en benämning på vår vardag i dessa dagar. Kanske precis så det ska vara när man ska semestra? Vem kom förresten på att man måste slå in julklapparna? Väldigt frustrerande sysselsättning tycker jag. Nästa år ska slå in klapparna när jag har lugn och ro samt kan sippa på en god kaffe och äta lussekatter samtidigt. Alltså INTE när jag samtidigt har pack- och jobbångest. Men det blir nästa år. Nästa år har jag ju även gått in i bebisdvalan och då är det inte mycket som måste gå undan. Ska försöka ta dagen som den kommer då.

Japp klockan är nätta kvart i elva. Dags att sätta igång och packa då! Over and out.

P.S Sa jag förresten att mitt i allt stöket så passade jag och min kära H på att fira 5 år tillsammans. Love you! En god oxfilémiddag fick förgylla vår dag (tack Söderkulla för den).

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan