2008-12-09

2008-12-09

Sömntutan Arvid

Verkligen jättehäftigt med den nya videofunktionen i bloggen(såklart var det ju teknikfreaket i vår familj som fixade det (och det var inte jag)).

Ikväll ska jag och Arvid hem till Arvids sagotant Anna på middag. Vi får hålla tummarna för att han sköter sig. Han har varit ledsen i typ tre kvällar nu. Trist är det, men man glömmer det tills morgonen när han är sådär söt igen. Kanske är så naturen fixade till det för att det skulle bli fler än ett barn per familj. :)

Idag blir det ingen bild då jag sitter på datorn nere. Försöker hålla Arvid vaken här i eftermiddag för att han ska vara glad ikväll, men det går sådär. Vad gör man med ngn som bara sover fastän man vänder upp och ner och klär av någon naken? hmm. Ska lista ut ngt här nu.

1 kommentar:

MissLocker sa...

Låter som chiuhahuan som jag är hundvakt till en vecka :) Sover hela tiden. Hundar är mer lika barn än vad man tror.

Hoppas ni har det bra! Jag och Jacob kommer gärna och kikar på kiddon efter resan!

Kram!

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan