2008-12-19

2008-12-19

Finanskris???

Idag tog vi oss hela vägen till Kista centrum kommunalt. Tog 50 min totalt. Träffade Åsa och Alva där. Sedan mös vi ihop med alla andra Stockholmare som också fick för sig för att julshoppa sista dagarna. Märktes inte skymten av någon finanskris här inte. Vi var nog inte så populära när vi gick i bredd med båda våra barnvagnar heller. Hehe. Sen tog vi en ny buss som går på nya motorvägen hem. Gick hur smidigt som helst, men fick gå från Ica vilket ju är lite längre än från Roslagsbanan. Ingen shopping alls blev gjord, men som tur är har jag världens bästa syster som fixar och donar. Syster jag lovar att gottgöra när du har en liten en hemma och vill slippa ta dig runt... :)

Nu blev tvätten klar. Håkan frågade i vilket fack tvättmedlet skulle när han satte igång. Jag har nog varit lite för snäll och fixat tvätten några ggr för mkt här hemma. haha.

På söndag åker vi till Håkans föräldrar då han ju fyller år. Köper med oss en tårta. Vi stannar alla dagar till jul och sen åker vi vidare till Sandviken på juldagen så blir till att packar ordentligt.


På pappas arm trivs jag som allra bäst.


Aha crazy look. Kanske finns det mat här!

Hmm. Bäst jag försöker likna ett litet troll så kanske maten kommer.

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan