2008-12-12

2008-12-12

Lyx!

Lunch vid ett köksbord! Man tackar! Njöt för fullt av makaronerna och korven. :) Stolarna har inte kommit än, men vi har ju mormors stolar som vi kan använda. Tror inte våra stolar kommer förrän efter jul, men gör ju ingenting.

Vilket s**t väder det är rent ut sagt. Börjar bli less på regnet och den förevigt gråa himlen. Men tog oss ut idag med regnkläder och hela köret. Man blir deprimerad om man inte får ngn friskluft på hela dagen. Men snart vänder det och blir ljusare igen. Det brukar inträffa ungefär samma dag som Håkan fyller, den 21 dec. Härligt!

Nu har Arvid provåkt Babybjörn selen för första gången och han stortrivdes (antar jag eftersom han somnade som en stock). Så då blev det till att bära runt på honom tills han vaknade. Ville inte väcka honom. Han får gärna sova på förmiddagen så att han orkar med eftermiddagen då jag håller honom vaken. Fick en massa gjort ( i mina termer mätt) och hann bädda rent i sängen, kolla på Opera Winfrey, sortera upp smycken och fixa till lite i badrumsskåpen där vi tidigare bara öst in ouppackade små låder med prylar. Hann även med att packa lite inför helgen. Får ju inte glömma ngt till bröllopet... Skoj det ska bli med fest!

Har jag glömt att säga att lillkillen ler nuförtiden!? Visst är han bedårande. :)

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan