2008-12-14

2008-12-14

Bröllop



Bröllopet var underbart vackert. Det hölls på engelska i Morkarla kyrka i Österbybruk. Det var lite luciatema över bröllopet. Annika bar bl.a. ett rött band i klänningen och det var ett luciatåg under middagen. Jag träffade därmed rätt med min vinröda klänning. :) Maten var super med renstek och hjotrontårta. Mums!

Gs familj var där inkl hans mormor och morfar som var 92 år. Det är strongt att flyga till sverige när man är så gammal! De var så härliga allihopa. Fick massa tips av Gs pappa som är barnläkare. Nu åker brudparet på bröllopsesa till Australien. Vi är inte ett dugg avundsjuka här hemma i vinterrusket...

Sitter här vid datorn med Arvid i babyselen. Går riktigt bra. Det är vår nya grej tror jag. Nog för att man måste aktivera honom lite för att han ska vara lugn... Oj nu somnade han. Tar nog på krafterna att vara uppe sent och omges av alla i släkten som vill kramas hela kvällen. Vi åker upp till Österby igen på söndag om en vecka om allt ser bra ut med Arvids fontanell på torsdag.

1 kommentar:

MissLocker sa...

Har ni några bilder på mig!? :D

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan