2015-09-07

2015-09-07

Hej då?!

Det har gått sju år sedan jag startade den här bloggen. Sju år av lycka, livet, sorg, minnen, resor, familjen. Ja, allt. Främst har det handlat om våra fina älskade barn. De fantastiska små liven, som nu börjar bli stora. En har börjat skolan, han som låg i magen när jag skrev första inlägget här. Den minsta har börjat förskolan. Bloggen har handlat om att dela med oss. Till oss själva för framtiden och till er där ute. Ni som bor en bit bort, men som vill följa våra steg genom livet.

En av er finns inte längre med oss. Min älskade mamma har lämnat oss här kvar. Livet fortsätter. I en annan riktning och med lite tyngre steg. Många av den minnen jag tidigare skrivit om blir lite för tunga att skriva ner, Jag vet ju att du aldrig kommer att läsa dem. Jag har tappat gnistan för skrivandet lite och det känns som om jag är redo att ta förväl av bloggen för ett tag. Kanske för alltid eller så startar jag upp den igen imorgon. Vi får se vart livet för oss. Ta hand om dig och de dina tills dess!

Och så klart kan du fortsätta följa oss på instagram under lite enklare former: @marlin79

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan