2013-03-23

2013-03-23

Olles födelsedagskalas

På lördagen hade vi kalas för Olle. Det är ju 3 veckor sedan han fyllde, men jag har bara inte mäktat med att ordna kalas (för ja, lotten för kalasfix faller ofta på mig. Eller rättare sagt, jag tar mig nog rollen som kalasfixare). Man kan nog göra det enklare för sig än vad jag gjorde. Med bara hembakat den här gången. Tror det var uppskattat för gästerna rensade faten! Vi hade bara kusinerna med familjer som gäster. Det blir ofta lite mycket att försöka klämma in även vänner med barn. Det är ju fullt ös bara med 6 st små knattar här. Jag hade ju planen att ta en kusinbild nu när mina barns alla kusiner var samlade. Tror ni det blev av? Det kom jag ju på efter kalaset. Dumt. 

Olle hade en toppendag och uppskattade allt bus, fika och fina presenter. Han fick en massa fina pyssel och uteleksaker och nu vill vi att våren ska komma! Suget att kunna använda gympadojor är stort här hemma.... Tack alla för uppvaktningen av våra lilla kille! Ni får ursäkta, men de flesta av fotona jag tog var obrukbara för bloggen. Suddiga delux... Ett par fick dock kvala in ändå. 

Grattis än en gång mina fina fina Olle!

Barnbordet...

Ena halvan av vuxenbordet (där även småkusinerna kvalade in). OBS att Alfred redan är lika photogenic som sina föräldrar. :)

Andra halvan av vuxenbordet

Sång och tårtdax!

Paketöppning

Mera paket. 

Kusinerna flyttade in på toaletten och tänkte övernatta där. Sötnosar!

Paketbordet

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan