2013-03-24

2013-03-24

Dagens söndag

Idag har vi varit och hälsat på våra nya bekanta här i Vallentuna. Familjen som vi träffade i Thailand. De har varit här på lunch en gång och nu var det vår tur att få hälsa på i deras fina hus. Galet nice. Det är ett par år nyare än vårt och större framförallt. Avis! Yta är ju som sagt det jag saknar mest. Framförallt på vår nedervåning. Drömmer mig genast iväg. :) Vi bjöds på härligt god lasagne och våfflor till efterrätt (det är ju våffeldagen i veckan)!

Våra barn leker så himla fint ihop och så även denna gång. Snart får de en till liten pojke som gör grabbarna sällskap. Bebismys!

Båda har ett förflutet inom möbelbranschen och Jessika har designat en hel del möbler under sin tid som inköpare av möbler i Kina. Några av hennes serier säljer som smör bl.a. på Mio. Hon passade på att tillverka vissa av möblerna, som hon designat till sig själv, när hon bodde där borta. Det här soffbordet är så fint tycker jag! Hon har ett köksbord i lika modell ute i förrådet! Galet. Vill ha! Undrar vad hon vill ha för det? Blir garanterat ensam om att ha ett sånt i så fall. Drömma kan man...

Våra familjer trivs iaf himla bra ihop och vi kommer garanterat att se av varandra en hel del framöver. Trevligt! Sedan bar det av direkt till simskolan för mig och Arvid. Nu på kvällen har vi även tvagat Olle och nu varvar vi ner för kvällen efter en riktigt trevlig helg!





Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan