2013-03-11

2013-03-11

Helgreview

Jag har sett en trend och det är att jag väldigt sällan bloggar om helgerna längre. Tänkte att jag ska bättra mig lite på det.

Den här fredagskvällen var jag med jobbet på Café Beirut och åt härligt god Meze. Det var mycket trevligt (och sa jag gott?). Dock avrundade jag ganska tidigt och för en gång skull var det ju perfekt då restaurangen ligger alldeles nära tekniska = snabbt att ta sig hem.

Sen var det till att ställa klockan då jag på lördagen umgicks med fina Lisa inne i stan. hon kom och och hälsade på från Norrköping. Supermysig dag och vi träffade även fina Susan på lunch och som ska ha en liten bebis i juli. Det var härligt och soligt! Fantastisk energiboost! Kvällen avslutades med fina pojkarna med Mello.

Jag och Arvid simmade som vanligt igår. Superduktig och vi tränade inför märket Doppingen. Får se om han klarar det då man måste simma lite under vattnet vilket kanske är lite vågat för honom. Just nu tränar vi att doppa ansikte och så mkt av huvudet som möjligt. Han börjar även använda armtagen när han simmar nu. Det är dock knepigt att göra bentagen samtidigt. :) det var en toppenhelg och jag känner mig riktigt kry och fräsch så här på måndagsmorgonen även om jag fick vänta på tåget i 30 min i -13.... Brr.



Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan