2012-09-23

2012-09-23

Susans möhippa


Vilken galet roligt dag! Vi inledde med mjukstart och accelererade sedan hela dagen/natten. Vi lunchade på Vurma, gjorde stadsuppdraget med Daredevil (det mer pinsamma/utmanande tävlingen). Vi jagade stackars kändisar (hittade ingen), dansade ringdans runt Svampen, klädde ut oss, hängde i träd, sjöng, fotograferade och dokumenterade våra uppdrag m.m. Precis så galet som det ska vara på en möhippa. Susan fick parallellt med detta utföra sina egna små uppdrag. Det var lite småruggigt ute och hur skönt var det inte då med relax på Sats Vasagatan (det går att boka så man får privat omklädningsrum där). Sedan vidare till Liljeholmen för förfest. 

Sedan tog taxin oss till Café Opera för drinkbord där. Hur bra koncept är förresten inte drinkbord?! Inträde ingår i priset och man får dricka för pengarna, eget bord och dansutrymme. Det skadade ju inte heller att de som hade drinkbord bredvid oss var ett gäng amerikaner från Pernod Ricard (de som äger Absolut Vodka). Så det var lite större utbud hos dem. ;) Det var en massa sköna människor och ett gäng från Zürich dansade med oss hela natten. Skoj! Det är 20-talstema på Susans bröllop och vi var alla utspökade med pannband och fjäder. Kan meddela att dessa fjädrar blev en riktig snackis på Caféet. Jag tror i slutändan att jag blev erbjuden 200 kr för min fjäder av en italiensk tjej som så gärna ville bli en av oss heta brudar. :) Vid 03 insåg jag att jag borde börja dra mig hemåt. Lite slirigt kan jag medge, men jag log hela färden på nattbussen hem till denna helgalna kväll! Tror jag landade i sängen vid halv fem. Imorse fick jag veta att jag levde, men jag masade mig ändå ur sängen redan vid 10 då jag knappt umgåtts med killarna i helgen (ok det blev en liten till powernap på eftermiddagen). Vi åkte och kikade på ett hus, som vi inte kommer att köpa (men det var bra fint). Tack tjejer för en toppen dag och natt! Hade sjukt roligt.



Susan med ögonbindel blev avsläppt vid Svampen där vi andra väntade

Förfest

Susan utspökad som sjuksköterska/ 20-tals brutta

På förfesten

Glada brudar i taxin

Party!

Sen natt på damernas!


Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan