2012-09-09

2012-09-09

Då var det dags

Gymkortet gick ut i juni och det kändes inte aktuellt att förnya lagom till midsommar. Tog tag i saken idag och förnyade mitt kort på Gym och sim i Vallentuna. Det är som Sats fast inte en kedja. Vi har ju inget Sats i Vallentuna och det innebär att jag måste åka lite drygt 15 min bil om jag ska åka till Täby eller Sollentunas Sats. Känns inte så spontant och blir ju lite tid hemifrån om det är 30 min bara på transport.. På Sats brukar man även behöva ha ett antal dagars framförhållning för att kunna boka pass.

Det såg inte ut att vara något pass på schemat vid halv tre när jag åkte, men så visade det sig att det var Zumbamarathon. Ett extrainlagt pass som håller på i nätta två timmar. Jag studsade med, men avbröt efter en 1h. Annars skulle nog min kropp mörda mig imorgon och Håkan skulle nog undra om jag somnat i duschen. Skoj var det även om Zumba kanske inte är min favvo. Men det var bra ös iaf! Jag passade på att köpa med simkort. Det blir nog bra aktivitet för barnen i vinter.

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan