2012-09-20

2012-09-20

Ett bra inlägg


Det känns som om det går bra nu! Älskar när jag har den känslan. Det ska bli spännande med nya jobbet. Träffade nya chefen igår och bokade upp ett par utbildningar. Fick även info om allt som jag ska vara med på i höst. Känns lite extra bra då jag ju kommer att ha rörlig lön. ;) 10 dagar kvar nu. Sen nytt jobb. Blir lite taggad nu när jag tänker på det. Har varit så mycket i projektet att man inte hinner reflektera över det.

Jag är frisk igen (förutom lite rethosta)! Bara det gör ju att man blir glad. Så igår blev det body pump. Jag är lite av en body pump sucker även om jag vet att det inte är den mest optimala träningsformen (insats kontra resultat). Men känns så himla bra att köra igenom kroppen så att man är helt paj efteråt. Tog mig en rejäl stretch efteråt. Har slarvat lite i mitt stretchschema för knät kan jag medge.

Sen fick jag postiva besked om att det nog är helt lugnt med en vintersemester fastän jag är ny i gemet på jobbet. Så kanske blir det att vi hänger på lillkusin Alfred med familj på deras resa till Thailand. Så skoj att boka resor. Nästan bättre än att åka. :)

Olle har börjat sova lite bättre den här veckan nu när förkylningen lagt sig. Det är ju stor skillnad mellan att bara behöva vara upp ett par ggr istället för HELA tiden. Ja, det är mycket som är bra nu och då har jag säkert utelämnat en del...

2 kommentarer:

Therese sa...

Jihoo! Va härligt med bra flyt :)
Själv mosade jag dörren på bilen häromdan, så för mig går det mindre bra ;)
Men det går ju o laga så det är inte hela världen :)

Vi funderar på att försöka få till ett kalas för Oliver nån helg, i täby. Vi ska ju vara i stockholm två helger i rad nu så vi tänkte passa på. Men inbjudan kommer senare i så fall!

Hoppas den bra känslan håller i sig!
Kram

CattisL sa...

Härligt att höra sis! Mång kramar

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan