2012-09-30

2012-09-30

Nytt jobb!

Nu har jag alltså officiellt bytt jobb! Det känns toppen och väldigt spännande. Det blir mjukstart på måndag, men sen har jag sålt in mig själv att fortsätta på gamla uppdraget. Det blir dock bara 2 dagar i veckan under oktober. Resten av tiden ska jag vara med på processutvecklingsuppdrag och gå utbildningar. Så oktober ser verkligen fullspäckad ut! Känns skoj. Det är alltså här på Aptly jag ska börja. En liten konsultfirma (som ni kanske märker på hemsidans karaktär). Ni skymtar min nya chef till höger i bild. Så nu fungerar därmed inte min kentormail längre (eller det gör den, men den ska inte användas). Ni får nu kontakta mig på min Aptly-mail eller hotmail. Ny telefon har jag med. Hoppas att alla som önskar fått ta del av mitt nya nummer nu. Hör av er annars.

Det blev inte så mycket bloggande den här veckan. Den har mest gått ut på att styra upp inför jobbytet dvs försökt få med mig väsentliga mail till nya mailen. Styra upp kontakter. Hämta och fixa med nya datorn (så att jag är all set på måndag). Pysslat med killarna. Haft avskeds after work (det är grymt härlig utsikt från Skybaren på Radisson Blu. Bokat resa (blir ett eget inlägg om det). Jag har tränat litegranna och hunnit med styrketräning och spinning. Kanske blir det ngt mer idag.

Gårdagen var supermysig. Vi tog förmiddagspromenad för att hämta upp nya telefonen. Sedan hade vi hemmamys en stund. Sen åkte jag och Arvid till badhuset på mitt gym när Olle hade sovstund hemma. Vi hade det så roligt ihop. Kändes toppen att bara få lite tid med honom. Och så många pussar jag fick! Det blir fler ggr! Vi lagade en stående favorit, Boeuf bourguignon och inledde vår Sons of Anarchy era genom att kika på första avsnittet. Idag väntar mer familjemys då det bär av till Täby centrum för bio m.m. om en stund.

Det var min vecka. Händelserik, men av någon anledning tror jag nästa vecka kommer att erbjuda ännu mer.

Olle är så söt när han använder pallen som stol och bord

Finns det något finare än att se sina barn leka ihop?

Arvid börjar få det jobbigt!

Ja, man kan typ sova och köra med bilar samtidigt!



Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan