2012-02-07

2012-02-07

Vitare

Nu har jag använt min Lets deal hos Refa skönhetsklinik och fått mig ett finare leende. Jag härdar ut för om exakt 42 h får jag dricka kaffe igen. Huvudvärken idag gör mig konstant påmind om mitt älskade kaffe. Det är ju även pga min svaghet för denna dryck jag behövde klicka hem den här dealen.
Det är knappt jag vågar visa före- och efterbilden då mina tänder var så missfärgade innan. Jag kan inte säga att det var någon härlig SPA-upplevelse att gå dit, men den som vill bli fin får.... Väl värt besväret iaf och är mer än väl nöjd med resultatet. Kan bli fler ggr innan jag trillar av pinn.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Verkligen snyggt!!! Men kan du inte dricka kaffe med sugrör? Hört att många gör det efter tandblekning.
Som småbarnsförälder klarar man sig ju inte utan kaffe ;-)

Anonym sa...

Oj, vilken skillnad! Vad kostar det?
undrar
Mams

Maria sa...

Det kostade 995 kr. Det var ett erbjudande som kommer med jämna mellanrum både på Letsdeal.se och groupon (http://www.groupon.se/deals/stockholm). Kostar ca 3500 kr i normalpris.

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan