2012-02-09

2012-02-09

Finbesök

Idag har jag haft finbesök av lille Theodor 7 mån och mamma Johanna som är både vän och gammal kollega. Mest jobbade jag ihop med hennes man. Det är fler än jag som träffade sin karl på jobbet.... Tiden sprang iväg och vips var det dags att hämta på dagis. Det var trevligt att ses igen! Trist att ha korta dagar för Arvid ibland. De har det bättre på Lidingö där de har 30 h. Ingen stress hem för dem för att hämta deras storebror med andra ord. 

Eftermiddagen spenderades med lek ute i lekparken. Kallt för en stillastående mamma! Arvid var kanske lite varmare iaf. Han verkade trivas och jag fick locka med havrepuffar och fil för att han skulle följa med hem. En bra vardag helt enkelt!

Theo

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan