2012-02-29

2012-02-29

Liten rapport från Klong prao

Killarna utvecklas här nere. Olle sitter och tittar på Arvid och suger in information om hur man ska göra saker. Han har lärt sig många nyttiga saker såsom hur man klättrar upp på resväskan, riktar fjärrkontrollen mot ACn, stoppar ner pinnar i krabbhålen, försöker dricka ur sugrör och tittar intresserat på när brorsan spelar Ipad. Arvid pratar en massa roligt såsom när vi är på väg till stranden och han säger -jag vill inte gå till Thailand. Enligt honom är stranden Thailand och bungalowen Sverige. Det han Istället vill göra är att gå till poolen. Han har även lärt sig säga Sawadee kapp och har stenkoll på alla nummer på bungalowsen. När han säger att vi ska till A20 ska vi gå hem. Det gör vi ungefär runt 17 och då går alla hem och duschar, tar en yoghurt och softar lite. Sen går vi nedåt stranden och hittar en restaurang. Det finns ca 5 st där nere vi alternerar mellan. Nu börjar vi kunna denna del av stranden så ska bli skoj att se ngt nytt på fredag. Jag hade en nära döden upplevelse igår vid middagen när en 5 cm stor skalbagge landade i mitt hår samtidigt som jag höll Olle och inte kunde göra ngt. Det lät som en mindre helikopter när den landade. Sånt man får stå ut med i semesterparadiset.

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan