2012-02-12

2012-02-12

Röstlös

I torsdags hade jag ju finbesök här hemma trots att jag var lite rasslig i halsen. Vi babblade en massa. Redan på kvällen lät jag som en avfjädrad kråka. På morgonen var det inte att tala om. Jag var helt utan röst i stort sett hela fredagen och halva lördagen. Sen har den börjat komma tillbaka litegrann. Det är VÄLDIGT svårt att få gehör här hemma hos barnen när jag inte hörs kan jag meddela. Jag har försökt att inte prata mer än nödvändigt så därav har jag inte hört av mig till någon på flera dagar. Idag kan jag prata, om än fortfarande lite kraxigt. Det halsonda jag har haft hela veckan har äntligen släppt och kanske hinner jag iväg till gymmet något innan vi åker. Har lite abstinens efter ännu en sjukvecka. Packandet har annars dragit igång och killarna har fått prova alla sina sommarkläder. Utan att protestera. Hur duktiga som helst! 

Annars har det varit snowracing, kaffe ute i solen, film med kex och ost, sovmorgonar och väldigt lugnt i övrigt i helgen. Jag kan för övrigt rekommendera filmen Super 8 som är en blandning av ET, Stand by me och en äventyrlig Alien. Kan rekommenderas!

Här bjuds det på lite Olle-bilder.





Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan