2012-02-01

2012-02-01

Jag resefixar lite och lite till

Så nu börjar det arta sig i resefixandet. Några punkter återstår, men de är tillräckligt få för att jag ska kunna varva ner lite några dagar. Det återstår att köpa en ny resväska av större mått, en nackkudde till Arvid (för flygningen), samt uppdatera medicinförrådet lite. Ska även knalla över till bästa grannen och låna hennes flytvästar. Det är 27 grader varmt på Koh Chang idag. Det är ungefär 40 grader varmare än här hemma. I need it! Idag bockade jag av Ergobabyn som vi främst ska använda vid transfer för Olle då vi är utan vagn och våra långa beachwalks. Helt ok med en splitterny ouppackad för mindre än halva priset. Jag kan rekommendera att gå med i en Facebook grupp nära dig och shoppa och sälja utan att behöva betala dyra Blocketannonser.

Här är något som jag bara måste ha till resan! En mugghållare till nya resväskan. Det känns så jag på något sätt!  Eller kanske inte.


Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan