2011-11-29

2011-11-29

Publicerad

Äntligen kom artikeln i tidningen. Tyvärr är den alldeles för snäll, men antar att jag ska vara glad att ngt har publicerats i frågan alls. Kanske hade det varit bättre med insändaren... Men, men! Här är iaf länken till tidningen som publicerades idag 29 nov. Klicka på tidningen och läs på sidan 4. Ni kan även bortse från den groteska bilden hon valde att publicera. Mycket får man stå ut med som mamma. :) Nu håller vi tummarna för att skolan drar öronen åt sig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. Jag tycker i alla fall att erat budskap har gått fram tydligt! Jag hoppas, på framgång i frågan. Ge inte upp. Gå till kommunfullmäktige och ställ en fråga där ex.
Mams

CattisL sa...

Bra majas!
Jag tycker också budskapet gick fram! Hur arg var du i insändaren eg? ;)

Lycka till! Kram sis

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan