2011-11-22

2011-11-22

Nattligheter

Det är väldigt få bilder här på bloggen numera. Har så mycket att skriva om, men kameran har liksom legat kvar där på övervåningen i alla omflyttningsprojekten här hemma. Får komma ihåg att ta ner den tills imorgon.

Succe?! Jo men visst. Det måste jag nog kalla det. Olle vaknade bara två ggr på hela natten! Först vid 3 och då ville han ha nappen. Lilla vännen låg med ansiktet rakt ner i täcket och sprattlade halvt sovandes när jag kom in. Sedan mat vid 5.40. Skadad som jag är sov jag ändå inget bra. Kanske bara är första natten som jag ligger och lyssnar efter honom. Intalar jag mig iaf. Sedan är det ju svårare att somna om när man varit uppe och sprungit. Så det har både sina för- och nackdelar med eget rum än så länge. Men förhoppningsvis kommer väl den där natten då han inte vaknar en enda gång snart. Jag är värd det nu tycker jag.

Jag tyckte jag såg Olle ta sina första steg idag, men förhoppningsvis var det bara en synvilla. Återkommer om det! Sov gott!

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan