2011-11-14

2011-11-14

Ladies11 2011

Årets upplaga av Ladies11 annordnades av Annika, Loppan och Maria. I och med det så var det i Gävle vi höll till. Jag lämnade alla mina killar hos farmor och farfar på vägen upp på fredagen och njöt av en barnfri kväll i glada vänners lag hos Persson/Lundgrens. På förmiddagen dök de andra tjejerna i gänget upp för en sen frukost och senaste årets uppdateringar. Jag träffar ju tyvärr de flesta av dem bara vid denna helg. Två nya barn  och ett par nya karlar hade det hunnits med sedan sist. Vi är aktiva i gänget. :)

Vi åkte vidare till ett SPA utanför Valbo där vi njöt av bubbelbad, lunch, massage och bastu innan vi gjorde oss ordning för kvällen. Jag kan meddela att det var den bästa massagen jag någonsin fått. Hårt som attan och det behövde mina stackars spända rygg och axlar. Den uppfriskande citrusoljan gjorde nog sitt för jag var aktiv på dansgolvet på natten. Hehe. Vi bjöds på finfin italiensk buffé hemma hos Loppan. Jag var ingen fena på den finska tangovarianten av musikquizzen som hölls. Vi åkte vidare till Heartbreak. Det var väl ingen höjdarpublik på det stället, men det var längesen jag hade så roligt! Vi tjejer som hängde kvar till slutet stängde stället och ägde dansgolvet. Många oförglömliga minnen skapades. Så här i efterhand kan jag undra hur en burk bearnaisesås på nattamatstället och en korgstol i pannrummet hos Annika kan vara så oerhört roliga? Tack brudar för en härlig dag! Taxin landade alldeles försent. Så dagen efter fick bli en ångestdag i soffan i Furuvik med reprisen av Så mycket bättre och smågodis innan jag hämtade upp killarna på Söderkulla.

 Dukat i Annikas härliga vardagsrum!
 Frukost
 Lite bubbel blev det så klart
Middag hos Loppan
 Fina tjejer!
 I taxin hem. Städade eller hur!?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Majas
Det verkar som ni stökat runt ordentligt! Kul!
Kram
Mams

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan