2010-02-03

2010-02-03

Working mama!

Hej alla! Nu är vi hemma igen. Vi landade på utsatt tid i måndagsnatt. Kl 02.15 stupade vi i säng galet trötta. Flygresan hem gick super. Arvid var vaken ett par timmar och sov sen tills det var dags för landning. En liten bajsincident krävde dock ombyte av Arvid på toan. Även jag blev krasslig och fick spendera lite tid på den charmiga flygplanstoaletten. Tänkte stilla på hur f-n man kan gå med i 10000 meters klubben egentligen? Sjukt ofräscht. Hur som nu är vi hemma och vi vill tillbaka till paradiset nu!!!! En månad per år borde vara ett minimum. Koh Lanta kommer nog att stå som resmål varje långresa. Haha. Vi försöker aklimatisera oss till den svenska tiden. Det går sakta men säkert framåt. Men herr sambo ligger och sussar på soffan nu. Jag hade min tunga kväll igår. Arvid har sovit 4 h på dagen idag och kör racet med sina leksaker.

Idag har jag varit in till stan för att fixa håret. Fortsatte med lite sommarlook och färgade utväxten, blonderade lite slingor och tonade ner det hela med brun toning. Sjukt nöjd. Imorgon börjar jag jobba! Det krävde även ett pit stop på HM för att förnya garderoben lite. Är nu kitad till max och ser fram emot mitt nya liv som working mama!

Det finns oändligt antal bilder från vår resa. Här kommer några till!

Lunch på Koh Phi Phi
Pappas brillor är coola!

Lady & Lufsen delar majskrok

Long Beach i solnedgången

Relaxed kille efter middagen

2 meters varan på ön Koh Rok

Eremitkräfta på samma ö

En Hot pan förevigas

Yatzy på stranden

Solnedgång

1 kommentar:

Margith sa...

Härliga minnen. Jag längtar också tillbaka
Mams

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan