2010-02-16

2010-02-16

En jobbdag som mamma

06.10 Klockan ringer = snooze.
06.20 En sen mamma jagar upp ur sängen.
06.21 En ännu senare mamma kikar på sina sovande killar.
06.22 -07.00 Dusch, påklädning, sminkning, frukost & tandborstning i rasande tempo.
07.08 -07.50 Läser en bra pocket på tåget. Vips var man på Zinkensdamm.
08.00 - 17.00 Jobba, jobba, jobba varvat med lunch & alldeles för många kaffe.
17-ca 18 Pocketen öppnas och vips hemma igen.
Oftast är maten klar när jag kommer hem och sen hela kvällen - Pussa, pussa, pussa på mina älsklingar och just nu kolla, kolla, kolla på OS.
ca 22.30 Marsch i säng och göra sig redo för ny jobbdag.

Som ni ser inte mycket tid för träning och socialt umgänge under veckodagarna. Kanske blir det annat när jag går ner i tid. Just nu planerat till 80%.

Förresten har jag sagt att Arvid fått både dagmamma och dagis? Dagmamma från april till augusti och sen blir det inskolning på dagis vid tågstationen efter sommaren. Saker och ting börjar ordna upp sig.

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan