2010-02-18

2010-02-18

Friskförklarad

Arvid är numera friskförklarad vilket känns mycket skönt. Han håller som bäst på att försöka få tillbaka aptitetn efter att inte ha ätit nästan någonting annat än välling senaste 1 1/2 veckan. Stackars Håkan fick en tuff start på pappaledigheten med sjukdom.

Dagarna ramlar förbi. Tiden går extremt fort när man sitter och kodar. Min lilla mailfunktion är snart klar. Kan man kalla sig fulländad javaprogrammerare då?! :) Nu ser jag i alla fall fram emot en lång och trevlig helg med bland annat inflyttningsfest på lördag. Morbror ska vara barnvakt för första gången. Jag och Arvid sover kvar i Solna natten mot söndag. Ska bli intressant.

Vad händer annars jo man kollar på OS så klart och konstaterar nya arrangörsfiaskon varje kväll. Hur ska det sluta? Än så länge har jag inte sett skymten av något ikväll. Får se nu när skidskyttet börjat...

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan