2010-02-12

2010-02-12

Early bird

Är uppe med tuppen idag. Ska på möte in på jobbkontoret på Vasagatan. Åker vidare till kund sen. Dagen blir lång men skoj. Börjar med lunch med kära Anna K för att efter jobbet avnjuta middag med mina kära vänner från mammagruppen. Därefter gör vi natten ute på stan. Kan bli galet med tanke på den korta sömn jag fått inatt. Får dra i mig ett antal koppar kaffe under dagen.

Arvid är fortfarande sjuk så om han har feber idag så ska Håkan åka till vårdcentral eller läkare med honom. :( Det kan ju faktiskt vara något vi dragit med oss hem från Thailand...

Gårdagen var det jobb som gällde. Börjar släppa lite nu, men ligger redan lite efter i tidsschemat. Det får de andra räkna med nu när jag är "rookie" igen. Har hittat favorittåget på pendlingen nu. 7.08 är det som gäller. Inte idag då förstås, men annars!

2 kommentarer:

johanna sa...

Härligt att det känns bra att jobb igen! Även om det är mysigt attt vara hemma ärdet skönt att använda andra delar av hjärnan igen :) Kram

Maria sa...

Visst är det! Jag stortrivs just nu. Man är ju lite sliten då sömnen blivit lite laggande, men njuter av att få en hel dag för mig själv och ändå veta att man får träffa älsklingarna när man kommer hem. :) Kram!

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan