2010-02-04

2010-02-04

Första jobbdagen...

är avklarad. Man känner sig rätt mör eftersom vi numera vaknar kl 05 i vår familj. Det är då vi är pigga. Idag har Arvid sovit riktigt lite och vi har lyckats hålla oss från att ta tupplurer så imorgon ska det väl ändå bli normala tider igen hoppas jag.

En hel dag på jobbet ifrån mina älsklingar har gått både fort och långsamt. Fort när man är sysselsatt och långsamt när tankarna vandrar iväg hem till Vallis. Det blev ett kort stopp på kontoret och imorgon bär det iväg till Zinkensdamm igen till de gamla hoodsen där jag hängde innan jag gick hem och fick lillkillen. Blir spännande att bli utskickad i hetluften igen. Ska antagligen jobba med en kund som säljer en hel del läkemedel. Resten får ni räkna ut själva.

Filmen jag bloggade tidigare är tagen idag. Jag missade när Arvid tog sin första promenad runt i huset. Blev tårögd när jag såg filmen. Kommer att missa så mycket som händer från och med nu. Men det är bara att bita ihop. Jag är ju så glad för att han finns hos oss överhuvudtaget... Idag har även killarna hunnit med sång och rytmik och bokning av Arvids första klipptid. Imorgon faller lockarna!

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan