2009-10-15

2009-10-15

Vi börjar ladda

Vi har haft middagsgäster här och vi fick finbesök av Annika & G. Myspys en torsdagkväll. Nu har jag börjat småpacka lite inför helgen. Blir till att avsluta det och baka en del imorgon. Måste börja förbereda lite inför Arvids födelsedagskalas. Vi är ju borta i Prag lör-tis och vips är nästa helg här.

Sitter och kikar på filmer som vi laddat över från filmkameran. Tänk att våran lilla kille plötsligt är så stor. Hela ett år gammal snart. Det är en stor milsten i livet.

Arvid kröp några meter på alla fyra igår morse. Fångade det hela med mobilkameran. Pappa blev mycket stolt och visade upp filmen på jobbet. Det fick vi minsann veta av tjejerna på jobbet när vi var där igår och hälsade på efter vår date med Rosanna och Simon. Smidigt att ha Håkan på Regeringsgatan. :D

Det ska bli så underbart mysigt med Prag. Jag föreställer mig vackra gamla byggnader, murriga pubar med gol öl, inhemsk tjeckisk mat, massor av kärlek och långa sovmorgonar. Låter som ett recept för en underbar helg med min kära Håkan. Det enda som oroar är ju hur vi ska klara nästan fyra dagar utan vår kära lilla kille...

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan