2009-10-27

2009-10-27

Hon är här!

I lördagskväll kom lilla Stella till världen. Tette och Pelle är nu välkomnade in i föräldrarnas välsignade värld. Jag har inte pratat med de stolta föräldrarna, men Arvid har redan skickat sin första kärleksföklaring på sms till den lilla tösen. Vi fick en fin bild som vi kikar på då och då och vi längtar tills vi får se henne i verkligheten. Vi får ta och planera in en ny Sandvikenresa inom kort. Finns ju så många anledningar att åka hemåt numera.

Arvid leker för fullt med de nya leksakerna. Han har inte hunnit testa allt än. Tänkte att han får ta dem lite pö om pö. Hittills är instrumenten och pedagogiska mjukdjuret inlekt. Han stortrivs när dockan säger att han ska krama den. Jag har skjutsat runt honom på bilen. Han skrattar efter jag kört fort på raksträckan i köket. Men inte under tiden. Då är han mest livrädd tror jag. Haha. Bilder kommer.

I morse ställde sig Arvid upp mot sänggaveln. Han hittar nya ställen att träna på hela tiden. Imorgon fyller han ett år. Liten har blivit stor!

1 kommentar:

Farmor sa...

Jättestora grattiskramar till Arvid på 1-årsdagen, från farmor farfar

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan