2008-11-24

2008-11-24

Åter till Arvid

Nu har det varit mycket "besökande" som tema på min blogg. Tycker det är dags att återgå till det väsentliga dvs Arvid. Jag ser på honom varje dag och kan inte förstå att vi har skapat honom. Tänk att varje liten del av honom finns där pga oss t.om. hans pyttesmå ögonfransar som bara syns om man tittar väldigt noga i skarpt dagsljus. Tänk att allt bara fungerar! Helt fantastiskt och vilken tur för annars skulle ju inte det lilla underverket finnas till.

Arvid utvecklas hela tiden och man märker små små detaljer var dag som går. Förutom att han växer så det knakar så är det även små andra ändringar som märks. Bl.a. vid amningen så märker jag nu att han vet att han ska få mat när jag lägger mig bredvid honom och stressar inte upp sig på samma sätt som tidigare. Han liksom lugnar ner sig och tar sikte på maten. Innan var han ledsen tills han märkte att han fick mat i munnen. Han är mer allert när han väl är vaken och hans stora ögon följer med mer på rörelser runtomkring. Efter maten ligger han och typ morrar lite för sig själv. Hur sött som helst och man märker att han större röstresurser än första dagarna då han bara lät söt när han var ledsen. :)

Idag skickade jag in en bild till Annonsbladet i Sandviken. Kanske publiceras den nästa vecka. Jag har inte fått någon bekräftelse än. Sitter på datorn nere och har inte tillgång till så många bilder, men här kommer iaf den som kommer med i tidningen. Sov gott!

Lyckliga familjen

1 kommentar:

Margith sa...

Många kramar till
Den lyckliga familjen!
Tack för att jag fick krama om Arvid i flera timmar. Det lever jag länge på!
Mormor

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan