2008-11-15

2008-11-15

Helg = Arvid får besök

Då var helgen här igen. Dagarna bara springer förbi på både gott och ont. Veckan har varit så himla grå och idag var det äntligen en gnutta sol ute. I finvädret fick vi besök av Tobbe (från mitt jobb) & Marie. Arvid fick en jättefin filt från Polarn, som får ta plats i soffan från och med nu. Det är alltid trevligt med besök och imorgon kommer moster (catrine) och morbror (peter) och ev. min kusin Marie (finns det någon namn för mammas kusin?).

Igår fick jag en stor sten lyft från mina axlar. Köpte en klänning till A & Gs bröllop. Har varit så nervös att jag inte ska hitta någon och att jag måste hitta en inne i stan när jag har Arvid med mig. Men Håkan följde med oss till Täby Centrum efter sjukhusbesöket och började med att prova ett par på MQ och kände mig ännu mer uppgiven när inte ens stl 42 gick runt brösten (ja de har växt några storlekar). Men sen hittade jag en jättefin i andra butiken jag var in i! En vinröd axelbandslös, med svarta blommor dekorerade i detaljer på. Känns toppen. Så nu får bröllopet gärna vara imorgon! :) När vi kom hem hade vi myskväll med film och sushi och vi såg toppfilmen Die Hard 4. Filmen var bättre än förväntat (vad nu det säger).

Arvid på skötbordet med fina pussmunnen

Ikväll är det mystema igen och taccos står på menyn. Håkan och Arvid kikar på fotboll ihop nere så ska nog gå och göra dem sällskap nu.

1 kommentar:

Annika Wacker sa...

Hej, va fin klänningen låter, skönt att du hittade nåt du gillar, ser framemot att se den och ser också framemot att äntligen snart få se Arvid (guuuud så söt han är när han gör pussmun!!) Jag har slagit in paket (tills nästa veckas besök) och julklappar till honom nu i helgen, han kommer kanske bli lite bortskämd av sin faster :)

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan