2008-11-03

2008-11-03

Lillen heter inte längre lillen

Ok nu är namnet släppt och fritt att användas. Det blev en Arvid. Efter noga övervägande av mamma och pappa så blir det en Arvid. Namet är taget efter Håkans gammelmorfar och vi gillar det jättemycket. Olle var också på tapeten. Men vi sparar det till en framtida lillebror. :)

Arvid i tuffaste cykeltröjan. Måste försöka ta foton när han har på sig de fina kläderna han fått, men det går undan i vändorna. Ena minuten är det rent och andra är fina bodyn smutsig.

Ikväll kommer min bror och Camilla på besök. Skoj att de första från min familj äntligen ska få träffa honom. Ajajaj. Mina bröst är inte av denna värld. De har spruckit och gör ont. Har köpt amningsskydd för att avlasta dem ett par dagar. Till råga på allt så fick jag mjölkstockning inatt. Ingen dans på rosor det här med amningen i början. Fast samtidigt är det mysigt att ha honom liggandes där över magen...


Arvid sover i fina sängen i vardagsrummet. Han gosar in sig i de fina kläderna han fått av Anna.

3 kommentarer:

johanna sa...

Vilket fint namn den söte lille killen har fått. Ser fram emot att få se honom "live" snart. Kram kram

CattisL sa...

Åh Arvid var verkligen ett fint namn på lillplutten! Vilka fina bilder på honom. Kan man få se ett när han är vaken också? Jag vill ju se de fina ögonen! :) Längtar tills jag får komma och hålla! kramis moster

Annika Wacker sa...

Ah va sot han ar!Jag tycker Arvid ar jattefint och tycker det ar roligt med lite aldre namn. Vi hoppas ju fa en Inez eller kanske en Agnes sa smaningom :) Stackare med dina omma brost - jag hoppas att du kryar pa dig snart. Kramar i massor fran faster som inte kan lata bli att shoppa en massa sota klader till Arvid :)

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan