2008-11-09

2008-11-09

Fars dag

I dag firade vi Håkans första Fars dag. Tyvärr hade vi övriga i familjen inte ordnat någon fin present åt vår favoritpappa (vi skäms jättemycket för det), men det tar vi igen desto mer nästa år när Arvid är stora killen och kan ordna själv.

Arvid myser i filten i pappas knä.

Arvid har utvecklats jättemycket på bara två veckor. Storleksmässigt har han nog lagt på sig en hel del och vi märker att ärmarna som var så långa på alla bodies nu plötsligt är lagoma. Arvid är mycker mer vaken och ligger lång stunder och tittar på oss och alla lampor runtomkring. Första veckan somnade han oftast så fort han ätit färdigt.

Imorgon är det första dagen jag och Arvid ska vara ensamma hemma då Håkan börjar jobba. Jag har lite ångest för hur det ska gå, men kommer så klart att gå jättebra. Imorgon vid två kommer även BVC på hembesök. Då får vi nog veta exakt hur mkt lillkillen lagt på sig. Nu ska vi försöka få lite mer normala sovtider här hemma och gå och lägga oss snart.

2 kommentarer:

Annika Wacker sa...

Den dar bodyn kanner jag igen - tror jag kopt den? Han ar sa himla sot, det ser verkligen ut som att han vaxer sa det knakar! Vi ska forsoka lasta bilen full med blojor fran var company shop nar vi ar i Sthlm den 21a Nov (ska vi kopa mer new born eller nasta storlek, kanske en mix?)Koper med oss mat ocksa sa ni kan se framemot en slappar kvall nar vi kommer och halsar pa. Kramis

Margith sa...

Oj. vilken go´bit! Längtar tills jag får hålla honom också!
Mormor

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan