2015-05-05

2015-05-05

Turism och vardagslunk

Den sista dagen var dagen då all shopping som inte blivit gjorde skulle göras. Ni vet ju hur det är... Nåväl. Det blev inte så mycket shopping för min del. Annika hann med desto mer.

Vi hade en halvdag på oss och vi hann se lite mer av stan innan vi var tvugna att bege oss utåt flygplatsen igen. Bland annat strosade vi lite på de "nio gatorna". Oklart dock vilka som ingick där. Fina små boutiqer hittades och vi hann även med en till liten tur för tulpanshopping på blomstermarknaden (ja, det var Diana som shoppade). Jag fick med mig en köttätande blomma till killarna, (som dock inte är planterad än. Bad me!).

Resan hem gick superbra för oss som skulle till Stockholm. Lite sämre gick det för Claudia, som fick försenat flyg och missat byte. Blev en sen kväll för henne innan hon landade i Götet. Jag hann hem till badning och läggning av våra fina barn och hann även med ett svettigt gympass. Välbehövligt efter en veckas "träningsledigt". Vilken härlig helg vi fick!




Ett sött litet café

Nya badankorna invigdes. Alla nöjda!


Rev av ett svettigt benpass på gymmet

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan