2015-05-15

2015-05-15

En tur till Leos

Att de aldrig ledsnar! Leos lekland får full pott varje gång vi är där. Det är verkligen så stort och fräscht där. Om än lite pricy att gå in (150 kr per barn utan klippkort). Leos fick full pott även denna gång. Det är fullt ös och nu är de ju så stora att man inte behöver springa med och passa (om man inte vill). Så jag passade på att ta en lugn stund med en kopp kaffe och så klart kunde jag ju inte låta bli att följa med och kika på deras upptåg också. Härligt med bus! Lokalkändisen Ralf (i Mustasch) och jag hängde i kön. Håkan skulle ha varit med. :)

Ett fint sätt att spendera en fredageftermiddag på. Om vädret inte levererar så får man hitta på inomhusaktiviteter. Till barnens lycka!







Grillsäsongen är i full gång. I like!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vilka fina bilder! Men om Håkan gillar Ralf kan han ju alltid komma och titta på Enyas fotboll...! Hans ena dotter spelar med oss ;) Så tisdagar hängar han på IP hehe
Kram

Maria sa...

Haha. Det ska jag hälsa honom Therese!

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan